בדיקות חורף וקיץ

בדיקות חורף וקיץ

עד כפר סבא, מרכז שירות מורשה פורד מאזדה, מעניק לחברי מועדון הלקוחות שירות ייחודי – בדיקות חורף וקיץ ללא תשלום.

כחלק משלל הטבות והנחות הניתנות לחברי מועדון הלקוחות של עד כפ"ס, מתבצעות עבור הלקוח בדיקות בטיחות לחורף ולקיץ בחינם. ישנה חשיבות רבה לבדיקות אלה, שכן השינויים במזג האוויר ובתנאי הסביבה משפיעים על תקינות ובטיחות הרכב.

יש להכין את הרכב מבעוד מועד ולהבטיח את תפקודו ותקינותו במהלך חילופי העונות, ובכך למנוע תקלות ונזקים ולוודא את בטיחות הנוסעים.
על בדיקות החורף והקיץ להיכלל במסגרת שגרת הטיפולים והבדיקות השנתיים של הרכב.

בדיקות הקיץ והחורף שעורך עד כפ"ס, מרכז שירות מורשה פורד מאזדה, כוללות, בין היתר את המערכות הבאות

♦צמיגים – צמיגים לא תקינים עלולים לסכן את בטיחות הנוסעים. בדיקת הצמיגים כוללת: שחיקות, חריצים, חתכים, לחץ אוויר על פי הוראות היצרן וכו'.

♦בלמים – תקינות מערכת הבלמים משמעותית ביותר, במיוחד בימי החורף כאשר הכבישים רטובים. מערכת הבלמים על כל מרכיביה עוברת בדיקה מקיפה: בלם העזר, חיבורי בלמים, נזילות, דוושת הבלימה, בלם השירות וכו'.

♦חשמל – החוק בחורף מחייב נסיעה עם אורות, גם במהלך היום. על כן, יש לוודא כי אורות הרכב תקינים, בכללם: אורות רוורס, פנסי האיתות, אורות ראשיים, אורות חנייה ועוד. כמו כן, נבדקים מרכיבים נוספים: המצבר, המצתים והמוליכים.

♦היגוי – השליטה ברכב חייבת להיות מקסימלית וללא תקלות. במסגרת הבדיקה המקיפה, נבדקות מערכות המתלים וההיגוי של הרכב.

♦מגבים – תקינות המגבים בחורף הכרחית! שדה הראייה בימי החורף הגשומים חייב להיות בהיר וברור על מנת שקשר העין של הנהג עם הכביש יהיה מלא בעת הנסיעה. בדיקת המגבים, מקדימה ומאחור, כוללת מגבים ומתזים.

♦חימום וקירור- מעבר לנוחות ונעימות הנוסעים ברכב, מערכת החימום והקירור משמשת לאוורור הרכב כל ימות השנה וכאמצעי להפשרת אדים במהלך ימי החורף. לכן, מערכת החימום והקירור נבדקת בקפידה על מנת לוודא שהיא פועלת בצורה תקינה, יעילה ובטוחה.

שירותי המוסך

מרכז השירות עד כפ"ס מחויב בפני קהל לקוחותיו לשירות איכותי, למקצועיות בלתי מתפשרת ולאמינות לאורך כל הדרך.

שירותים נוספים הניתנים:

שירות הכנה לטסט לרכב

(מבחן רישוי שנתי)

שירותים נוספים הניתנים: